Ανέκδοτο - Ασθενής και ουρολόγος......

Ένας άντρας πάει για εξετάσεις στον ουρολόγο του. Στο ιατρείο του λεει στον ιατρό «Υποσχεθείτε μου ότι δε θα γελάσετε».

"Ξεχνάτε
ότι είμαι επαγγελματίας; Στα 20 χρόνια που εξασκώ αυτό το επάγγελμα
ποτέ μου δεν έχω γελάσει σε βάρος ασθενή," απαντάει ο ιατρός.

"Καλά
τότε," του λεει ο άντρας, και βγάζει το παντελόνι του, αποκαλύπτοντας
το μικρότερο μόριο που είχε δει ο ιατρός στη ζωή του. Είχε το μέγεθος μπάμιας.


Ανίκανος
να ελέγξει τον εαυτό του, ο ιατρός αρχίζει να χαχανίζει και το χαχανητό
του γρήγορα εξελίσσεται σε υστερικό γέλιο. Μετά από 10 λεπτά καταφέρνει
να σταματήσει και να ανασυγκροτηθεί.

"Σας
ζητώ συγνώμη," του λεει. "Αλήθεια. Δεν ξέρω τι με έπιασε. Στο λόγο της
τιμής μου ως ιατρού και τζέντλεμαν σας υπόσχομαι ότι δε θα ξανασυμβεί.
Πείτε μου τώρα, τι πρόβλημα αντιμετωπίζετε;"

"Έχει πρηστεί"
Πηγή:asteiares.blogspot.com
Αν σας άρεσε μοιραστείτε το!! Σας ευχαριστώ!!!

loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

loading...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...