Κατάδικος δραπέτης την πέφτει σε ζευγαράκι...ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!

Ένας κατάδικος δραπετεύει από μια φυλακή στην οποία ήταν κλεισμένος για 15 ολόκληρα χρόνια.
Μπαίνει σε ένα σπίτι ψάχνοντας για λεφτά και όπλα. Εκεί βρίσκει ένα νεαρό ζευγάρι στο κρεββάτι.
Αμέσως διατάζει τον άντρα να βγεί από το κρεββάτι και τον δένει σε μια καρέκλα.
Ενώ δένει την κοπέλα στο κρεββάτι, ανεβαίνει πάνω της και της φιλά τον λαιμό και στη συνέχεια σηκώνεται και πάει στο μπάνιο.
Ενώ βρίσκεται στο μπάνιο, ο άντρας ψιθυρίζει στη γυναίκα του: "Άκου, αυτός ο τύπος είναι κατάδικος δραπέτης. Δες τα ρούχα του! Κατά πάσα πιθανότητα πέρασε πολύ καιρό στη φυλακή και δεν έχει δει γυναίκα για χρόνια. Τον είδα πως φιλούσε τον λαιμό σου. Αν θέλει σεξ, μην αντισταθείς, μην παραπονεθείς...κάνε ότι σου πεί. Ικανοποίησε τον όσο και αν τον σιχαίνεσαι. Προφανώς, αυτός ο τύπος είναι πολύ επικίνδυνος. Αν τσαντιστεί θα μας σκοτώσει και τους δύο. Να είσαι δυνατή γλυκιά μου. Σ'αγαπώ!"

Η γυναίκα του του απαντά: "Δεν φιλούσε τον λαιμό μου . Ψιθύριζε στο αυτί μου. Μου είπε πως είναι gay. Μου είπε ότι σε βρίσκει πολύ χαριτωμένο και με ρώτησε αν έχουμε καθόλου βαζελίνη. Του είπα πως είναι στο μπάνιο. Να είσαι δυνατός γλυκέ μου. Και εγώ σ'αγαπώ!"
Πηγή:asteiares.blogspot.com
Αφήστε σχόλιο, μοιραστείτε το άρθρο, κάντε Like στο facebook ευχαριστούμε!!!

facebook like

Δίαιτα - Αδυνάτισμα-Ευεξία!!! 
http://health-beauty-internet.blogspot.com
 http://diaita-adynatisma.blogspot.com
Θα σκάσεις από τα γέλια!!!! 
http://asteiares.blogspot.com 
  Εχεις BLOG-SITE και δεν κερδιζεις χρηματα?
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

loading...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...