Αυτός ο άντρας ειναι το όνειρο κάθε γύναικας!!!!

Ατομο μπαίνει με φοβερή γκόμενα σε κοσμηματοπωλείο.
- Θα ήθελα κάτι καλό για την κοπέλα από εδώ...
- Βεβαίως κύριε, τι θα λέγατε για αυτό το δαχτυλίδι με το διαμάντι?
Ο τύπος ρωτάει την γκόμενα αν της αρέσει και μετά ρωτάει πόσο κάνει το
δαχτυλίδι.
- 200.000€ απαντά ο κοσμηματοπώλης.

- Ε!! ΟΧΙ και 200.000€! Θέλω κάτι πιο ακριβό για το κορίτσι μου!
- Βεβαίως κύριε, τι θα λέγατε για αυτό το περιδέραιο με μαργαριτάρια που κάνει 500.000€ ?
- Χμμμ...Μ αρέσει, θα το αγοράσω... Όμως.... Ξέρετε δεν κουβαλάω 500.000€ μετρητά, θα σας
πληρώσω με επιταγή.....
Ο κοσμηματοπώλης το σκέφτεται...
- Ξέρετε, το πρόβλημα με τις επιταγές είναι ότι, χμμμ.., μπορεί να είναι
ακάλυπτες. Χωρίς να θέλω να σας προσβάλω, τέτοια ώρα δεν μπορώ να την ελέγξω..
- Α, μην ανησυχείτε, και εγώ έμπορος είμαι και σας καταλαβαίνω... Τι θα
λέγατε να σας δώσω την κάρτα μου και αύριο το πρωί που θα πάρετε έγκριση
από την τράπεζα μου τη στέλνετε στο σπίτι.
- Σύμφωνοι !
Την άλλη μέρα το πρωί, ο κοσμηματοπώλης παίρνει τον τύπο τηλέφωνο:
- Ξέρετε, η επιταγή που μου δώσατε χθες.... Η τράπεζα μου είπε ότι είναι ακάλυπτη....
- Α!!, μην ανησυχείς ρε φίλε...Σκίστην...εγώ πάντως γάμησα....!
Πηγή:asteiares.blogspot.com
Αν σας άρεσε μοιραστείτε το και σχολιάστε το!! Σας ευχαριστώ!!!




Δίαιτα - Αδυνάτισμα-Ευεξία!!! 
http://health-beauty-internet.blogspot.com
 http://diaita-adynatisma.blogspot.com
Θα σκάσεις από τα γέλια!!!! 
http://asteiares.blogspot.com 
  Εχεις BLOG-SITE και δεν κερδιζεις χρηματα?
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

loading...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...