Volkswagen Touareg 4.2 V8 FULL EXTRA '07 - € 14.990.....AXAXAXAXA!!!!

 Τρομερή ευκαιρία διαβάστε την αγγελία!!!
 
Τιμή:€ 14.990
Κατηγορία:Αυτοκίνητο - 4Χ4/Τζιπ/SUV
Χιλιόμετρα:74.000 χμ
Κυβικά:4.200 cc
Ίπποι:300 bhp
Χρονολογία  question5 / 2007
Πινακίδα:Ζυγό
Χρώμα:Μαύρο (Μεταλλικό)
Σασμάν:Αυτόματο
Κίνηση:Τετρακίνητο (4x4)
Καύσιμο:Βενζίνη
Πόρτες:5
Τελευταία αλλαγή:16 ώρες
Εμφανίσεις αγγελίας:18207
Σύνδεσμος:www.car.gr/4485155
Τηλέφωνο:6999999999

Ιδιαιτερότητες

Ατρακάριστο, Βιβλίο service, Προβολείς ομίχλης, Ζαντες 18", DVD, Οροφή Ηλεκτρική / Ηλιου, Airbag 8+, Τηλέφωνο, Υδραυλικό τιμόνι, Immobilizer, TV/Camera, Xenon φώτα, Κλιματισμός(A/C), ABS, Ηλεκτρικά παράθυρα, Ζάντες αλουμινίου, Κοτσαδόρος, Πλοήγηση, ESP, Κεντρικό κλείδωμα, Ηλεκτρικοί Καθρέφτες, Bucket Καθίσματα, Συναγερμός, Parctronic, Δερμάτινα Καθίσματα, Cruise Control, Bluetooth, Αερανάρτηση, Αισθητήρας Βροχής, Θερμαινόμενα Καθίσματα, Ηλεκτρικά Καθίσματα, CD Player, Υπολογιστής Ταξιδιού, Ράδιοκασετ/νο

Περιγραφή

Αγαπητοί φίλοι/φίλες,
Πριν κάποια χρόνια αγόρασα το σεμνό και ταπεινό jeep που βλέπετε στις φωτογραφίες. Μου στοίχισε περίπου 100.000 ευρώ, αλλά τότε έβγαζα από μίζες και bonus στο Υπoυργείo μας δεκάδες χιλιάδες ευρώ κάθε μήνα. Τώρα είμαι ένας απλός συνταξιούχος, με λίγα μετρητά στη τράπεζα και μόλις 28 ακίνητα στο όνομά μου. Αυτό δεν μου επιτρέπει να κυκλοφορώ με 4.200cc και να πληρώνω 1350 ευρώ τέλη κυκλοφορίας ανά έτος, αλλά και άλλα 1000 ευρώ ασφάλεια και εκατοντάδες ευρώ για σέρβις. Αποφάσισα μετά τη χθεσινή μου περιπέτεια να πουλήσω το αυτοκίνητό μου όσο όσο για να πληρώσω τα πρόστιμα αλλά και τα δικαστικά έξοδα από τη σύλληψή μου με πλαστές πινακίδες, ασφάλεια και χωρίς δίπλωμα. Είναι σκληρός ο αποχωρισμός μου από το αγαπημένο μου Touareg αλλά δεν μπορώ να κάνω αλλιώς. Έχω κάνει το σκατό μου παξιμάδι και πιστέψτε με θα μου στοιχίσει που θα το δώσω, αλλά έτσι είναι η ζωή. Πληρώνουμε τα λάθη μας.

Μετά τιμής
Misel Liapis

Επικοινωνία

Μη δίνετε προκαταβολή αν δεν έχετε δει το αυτοκίνητο!!
Προσοχή! Δείτε τι πρέπει να προσέξετε πριν κάνετε την αγορά σας.
Όνομα
Κος Μιχάλης
Διευθυνση ΑΡΤΕΜΙΣ 19016
Τηλ. 1:6999999999


Αν σας άρεσε μοιραστείτε το στα κοινωνικά δίκτυα!!!
Σας ευχαριστoύμε!!!

loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

loading...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...